Jumat, 19 Juli 2013

Основно училиште

Основно училиште - беше порано име дадено на јавно финансирани училишта во Велика Британија [се бара извор] roomates Обезбеден основните стандарди на образование за работничката класа деца на возраст од пет до 14, на училиште оставајќи возраст во тоа време. Тие беа исто така познат како индустриски училишта.
Основни училишта беа поставени за да се овозможи работничката класа деца да добиваат прирачник за обука и основни настава. Тие што се предвидени со ограничен програма со акцент на читањето, пишувањето и аритметиката (трите РС). Училиштата работат на "monitorial" систем, при што еден наставник надгледувани голема класа со помош на тим од монитори, кои беа многу често постари учениците. Наставници од основните училишта беа платени од страна на резултатите. Нивните ученици се очекува да се постигне точно стандарди во читањето, пишувањето и аритметиката како што се читање краток став во весник, пишувајќи од диктат, и работат надвор суми и фракции. [2]
Пред 1944 година, околу 80 проценти од населението во училиштето присуствуваше основните училишта до 14-годишна возраст. Остатокот префрлени или во средно училиште или помлади техничко училиште на 11 годишна возраст. Училишниот систем беше сменето со воведувањето на Законот за образование од 1944 година. Образование беше трансформиран во три прогресивни фази roomates биле познати како основно образование, средно образование и понатамошно образование. [3]
Во Велика Британија, училишта обезбедување на основно образование се сега познат како основни училишта. Тие генерално се грижиме за деца на возраст од 4-11 (Рецепција да Година Шест или во Северна Ирска и Шкотска П1 да П7). Често основните училишта се поделени на детето училишта за деца 4-7 и помлади училишта за возраст од седум до 11. Во (се намалува) малцинство на области каде што постои "три-tier" систем, децата одат на училиште или пониска "првото училиште" до околу 9, потоа основно училиште до околу 13, а потоа горниот училиште; во овие места, терминот "ОУ" не се обично се користи.
САД [уреди]

Главна статија: Образование во САД


Основното училиште во Кентаки, 1946
Во Соединетите Американски Држави, орган за регулирање на образованието престојува уставно со одделни држави. Директна надлежност на американскиот Конгрес и федерални американското Министерство за образование е во суштина ограничени на регулирање и спроведување на федералните уставни права. Голема индиректна власт се остварува преку федералните финансирање на националните програми и блок дотации, но не постои обврска за секоја држава да ги прифати овие фондови, и владата на САД не е поинаку може да предложи, но не се спроведуваат национални цели, цели и стандарди, roomates обично лежат надвор од своите надлежност.
Сепак, образованието има релативно конзистентни еволуција во текот на САД. Сите држави имаат историски направи разлика меѓу двата жанра на К-12 образование и три жанрови на К-12 училиште. На жанрови на образованието се основни и средни; и жанрови на училиштето се основното училиште, средно училиште или средно и средно училиште (историски, "високи" средно училиште за да се разликува од помлади училиште).
Основно образование (или "основно училиште" значењето ", основното образование"), сепак, има тенденција да се фокусира на основните академски учење и социјализација вештини, воведување на децата во широк спектар на знаење, вештини и однесување прилагодување тие треба да успее во животот - и, особено, во средно училиште. Средно образование или средно училиште секогаш се фокусирани на подготовка на адолесцентите за високото образование и / или за кариера во индустрија, занаети или професии кои не бараат академски степен.
Основното училиште отсекогаш била главна точка на испорака за основното образование; и (високи) средно училиште отсекогаш бил фокусна точка на средното образование. Првично, основното училиште беше синоним со основно образование, земајќи деца од градинка преку Одделение 8; и средно училиште беше целосно coextensive со средно училиште оценки 9-12. Овој систем е норма во Америка до годините по Првата светска војна, Бидејќи повеќето деца во повеќето делови на она што тогаш беше главно рурални САД би можеле да одат подалеку од 8 одделение. Дури и кога средните училишта беа на располагање, тие не беа Често достапни.
Како што населението се зголеми и стана повеќе градски и приградски наместо рурален, на една соба училишна отстапи место на мулти-соба училишна, roomates стана повеќе училишта. Овој произведени третиот жанрот на училиштето - на средно училиште - кој е дизајниран да им обезбеди на преодниот подготовка од основно училиште до средно училиште, Така служат како мост меѓу основното училиште и гимназијата. Основни училишта обично управувана оценки Градинка низ 6; на помлади средно училиште, се сместени во истата зграда како високи средно училиште, а потоа покриени оценки 7 до 9; и високи средно училиште, управувана оценки од 10 до 12. Во исто време, Одделение 9 означи почетокот на средно училиште за целите на Успех пресметка.
Тоа беше типичен текот на овој период за државните служби на образование да се потврди (во Калифорнија, "Сертификат") наставници за работа во основно или средно образование. Основно училиште сертификат квалификувани носителот да ги учат било која тема во оценките К до 8, и неговите / нејзините големи и мали субјекти во одделение 9. Средно училиште сертификат квалификувани носителот да ги учат било кој предмет во 7 и 8, а неговите / нејзините големи и мали субјекти во оценки 9 до 12. Одредени предмети, како музика, уметност, физички, и посебни образовни биле или можеле да бидат доделени како К преку 12 Настава сертификати.
До крајот на 1960-тите, линиите на преминот меѓу основното и средното образование почна да blur решение, и помлади средно училиште почна да се заменува со средно училиште. Оваа промена обично видов прераспоредување на одделение 9 до (високи) средно училиште, со оценка 6 прераспореден на средно училиште со оценки 7 и 8. Следните децении во многу држави исто така се гледа прегрупирање на наставникот сертификација, со 6 одделение често сега се вклучени во средното настава сертификат. Така, додека на 20-от век американската образование започна со основното училиште завршувајќи во 8 одделение, на 21-от век започнува со американски основното училиште завршувајќи во 5 одделение во многу држави.
Сепак, постарите системи не постојат во многу држави. Додека тие се во малцинство денес, сè уште постојат училишни окрузи roomates, наместо Усвојување на "основно училиште", се уште се прави разлика помеѓу помлад и постар средните училишта. Така, средните училишта може да биде или 9-12, roomates е најчест, или 10-12.
Трансформацијата на основното образование е евидентна. Со постојан, стабилен пораст на разновидност во целата земја Добредојдовте на Thunderbird основните училишта, образовните пристап на наставници мора да се прилагодат. Додека студенти на 21-от век го основни класи во основно училиште (социјални студии, наука, јазични вештини, итн.), Многу училишта денес се менуваат нивните наставни програми и инкорпорирање на класи, како што мандаринскиот кинески образование. Иако вообичаената едукативни часови се уште се во пракса, поинаков пристап е да бидат исполнети од страна на администраторите и наставниците со цел ефикасно да учат сите ученици, и се држи чекор со менување и на развојот на општеството.
sekolah tpa | Buku Administrasi Sekolah | Administrasi Madrasah | ukg online

1 komentar:

  1. Никогаш не верував дека лесно може да се добие заем додека не наидов на компанија за заем која го финансираше мојот нов дом со заем со стапка од 2%, многу сум среќен што го споделувам ова овде и знам дека ова пишување не е поврзано со ова тема но сепак ќе продолжам да споделувам со сите овде да читаат.
    е-пошта: pedroloanss@gmail.com или разговор со whatsapp: +18632310632 за да го добиете вашиот заем брз и лесен процес со г-дин Педро и неговата компанија за заем.

    BalasHapus