Jumat, 19 Juli 2013

Általános iskola

Általános iskola - korábban a neve államilag finanszírozott iskolák Nagy-Britanniában [szerkesztés] roomates biztosított alapvető standard nevelés munkásosztály éves gyermekek öt 14, az iskolaköteles kor idején. Ők is ismert, mint az ipari iskolákban.
Általános iskolák jöttek létre, hogy a munkásosztály gyermekek fogadására manuális képzésben és az elemi oktatás. Adtak korlátozott tanterv a hangsúlyt olvasás, írás és számtan (a három R). Az iskolák működött a "intő" rendszer, amelyben az egyik tanár felügyeli a nagy osztály segítségével egy csapat monitorok, akik gyakran idősebb diákok. Általános iskolai tanárok fizette eredmények. A diákok várták eléréséhez pontos szabványok az olvasás, írás és számtan, mint az olvasás egy rövid bekezdés egy újságban, írásban diktált, és a munka, és a frakciók összegeket. [2]
Mielőtt 1944-ben mintegy 80 százaléka az iskolai népesség járt általános iskolában egészen a 14 éves korig. A fennmaradó át sem a középfokú vagy junior szakközépiskolai 11 évesen. Az iskola rendszer megváltozott bevezetésével az oktatási törvény 1944. Az oktatás átszervezése három fokozatos roomates voltak ismertek, mint általános iskolai oktatás, középfokú oktatás és a továbbképzés. [3]
Az Egyesült Királyságban, az iskolák alapfokú oktatást biztosító ma már ismert az általános iskolák. Ezek általában fedezi éves gyermekek 4-11 (recepción év hat, illetve Észak-Írország és Skócia P1 P7). Gyakran általános iskolák oszlanak csecsemő iskolákban a gyermekek négy évről hét és junior iskolák korosztály hét-11. Az (csökkenő) kisebbségi területek, ahol a "háromszintű" rendszer, a gyermekek iskolába járnak, vagy alacsonyabb "az első iskola", amíg a 9, majd a középiskola-ig mintegy 13, majd a felső iskola, ezeken a helyeken, a kifejezés "általános iskola" általában nem használják.
United States [szerkesztés]

Fő cikk: Az oktatás az Egyesült Államokban


Általános iskola Kentucky, 1946
Az Egyesült Államokban, hatóság, amely szabályozná az oktatás tartózkodik alkotmányosan az egyes államok. A közvetlen irányítása az amerikai kongresszus és a szövetségi US Department of Education lényegében csak a szabályozás és végrehajtás a szövetségi alkotmányos jogokat. Nagy közvetett hatóság gyakorolja a szövetségi finanszírozás a nemzeti programok és a Pályázati Alap, de nincs kötelezettsége, minden állam fogadja el ezeket a forrásokat, és az amerikai kormány egyébként javaslatot, de nem érvényesítheti nemzeti célok, célkitűzések és szabványok, roomates általában kívül esnek a joghatóság.
Ennek ellenére, az oktatás volt egy viszonylag állandó fejlődés az Egyesült Államokban. Minden állam történelmileg különbséget tett két műfaj a K-12 oktatási és három műfaj a K-12 iskola. A műfajok oktatás alap-és középfokú, valamint a műfajok az iskola általános iskola, középiskola, vagy junior magas, és a magas iskolai (történelmileg, "senior" középiskolás, hogy megkülönböztessék a junior iskolában).
Alapfokú oktatás (vagy "általános iskola" jelentése "alapfokú oktatás"), még inkább összpontosítani az alapvető tudományos tanulási és szocializációs készségeket, bevezetése a gyermekek a széles körű tudás, készségek és viselkedési beállítás szükséges, hogy sikeresek az életben - és különösen azok, a középiskolában. A középfokú oktatás vagy középiskolában mindig összpontosít készül serdülők a felsőoktatás és / vagy a karrier iparágak, szakmák és foglalkozások, amelyek nem igénylik a tudományos fokozat.
Az általános iskola mindig is a fő szempont a szállítási alapfokú oktatás, valamint a (senior) gimnázium mindig is a középpontjában a középfokú oktatás. Eredetileg, általános iskola szinonimája volt általános iskolai oktatás, figyelembe gyerekek az óvodától a 8. évfolyamon, és a középiskolai teljes egészében egybeesik az a középiskolai 9-12. Ez a rendszer volt a norma Amerikában, amíg az év I. világháború utáni, mert a legtöbb gyerek nagy részén, hogy mi volt akkor a többnyire vidéki Egyesült Államok mehet tovább, mint 8. évfolyamon. Még ha a középiskolák rendelkezésre álltak, nem voltak Gyakran elérhető.
Ahogy a népesség nőtt, és egyre inkább a városi és elővárosi, hanem a vidéki, az egyszobás iskolaépület engedett a multi-room iskolaépület, roomates lett több iskolákban. Ez elő a harmadik műfaj iskola - a középiskolai -, amelyet úgy terveztek, hogy az átmeneti felkészülés az általános iskolától a középiskola, így szolgálva a hidat az általános iskola és a középiskola. Általános iskolák általában működtetett évfolyamon óvodától 6., a középiskolai, gyakran ad otthont ugyanabban az épületben, mint a felső középiskolai, majd fedett évfolyamon 7 és 9, valamint a felső középiskolai működött évfolyamon 10 és 12. Ugyanakkor, 9. évfolyamon kezdetét középiskolai céljából GPA számítás.
Ez volt jellemző ebben az időszakban az állami szervek az oktatás, hogy igazolja (a kaliforniai "hitelesítési"), a tanárokat, hogy dolgozni sem vagy középiskolai végzettség. Általános iskolai bizonyítvány jogosult a tulajdonos tanítani bármely témában évfolyamon K-8-s / ő nagyobb és kisebb tárgyak a 9. évfolyamon. Középiskolai bizonyítvány jogosult a tulajdonos tanítani bármilyen témáról 7. és 8. osztályos, és az ő / ő nagyobb és kisebb tárgyak évfolyamon 9-től 12. Bizonyos témák, mint például a zene, a művészet, a fizikai és a gyógypedagógiai volt, vagy lehet ruházni, mint K-től 12 Teaching tanúsítványok.
Az 1960-as évek, a sorok közötti átmeneti alap-és középfokú oktatásban Kezdett elhomályosítja, és a középiskolai kezdett, hogy helyébe a középiskolás. Ez a változás általában látott átminősítése 9. évfolyamon a (felső) középiskolás, a 6. osztály áthelyezték a középső iskola 7. és 8. osztályos. Ezt követő évtizedekben számos államban is láttuk, az átszervezés a tanári minősítést, a 6. osztály gyakran már bekerültek a másodlagos oktatási bizonyítvánnyal. Így, míg a 20. századi amerikai oktatási Kezdődött az általános iskola befejező 8. évfolyamon, a 21. században kezdődik az amerikai általános iskola befejező 5-ös fokozatú számos országában.
Ennek ellenére, a régebbi rendszer továbbra számos országában. Míg ők a kisebbség ma még mindig az iskolai körzetek roomates helyett elfogadása a "középső iskola", még mindig különbséget junior és senior középiskolák. Így a középiskolák lehetnek 9-12, roomates leggyakoribb, vagy 10-12.
Az átalakulás általános iskolai képzés nyilvánvaló. Állandó, folyamatosan növekvő sokszínűség országos Üdvözöljük Thunderbird általános iskola, az oktatási megközelítés a tanárok alkalmazkodniuk kell. Bár a főiskolai hallgatók a 21. század volt az alapvető osztályok az általános iskolában (Social Studies, Tudomány, Language Arts, stb.) Sok iskola ma is változnak a tantervek és olyan osztályok, mint a mandarin kínai oktatás. Annak ellenére, hogy a szokásos oktatási osztályok továbbra is a gyakorlatban, egy másik megközelítés ki tudja elégíteni az adminisztrátorok és a tanárok, hogy hatékonyan tanítani a diákok, és lépést tartani a változó és fejlődő társadalomban.
sekolah tpa | Buku Administrasi Sekolah | Administrasi Madrasah | ukg online

Tidak ada komentar:

Posting Komentar